Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Basilico fish & more. Meer weten? Ontdek meer
Amber
15 jun 2026 om 20:53
Lekkere pizza!
Olivier
14 jun 2026 om 21:13
Afgezien van de exorbitante prijzen: smakelijk! De spaghetti kwam als één bonk pasta, en moest ontrafeld worden.
Jerney
8 jun 2026 om 2:49
De pasta was lekker maar de pizza was koud en sompig en niet zo’n lekkere smaak
Olivier
1 jun 2026 om 11:20
Prima producten, heel smakelijjk. Het portie pasta is belachelijk klein. Eten kwam koud aan, hoewel 200m van het afleveradres vandaan.
werdekker
3 mei 2026 om 19:44
Wat een diefstal bijna 40 euro voor twee kleine bakjes pasta. De gorgonzola saus was oké maar de tomatensaus niet bijzonder. Die was er 1 keer nooit meer.
Kamiel
12 apr 2026 om 22:58
Great pizza, fast delivery
Jara
15 mrt 2026 om 20:35
Was erg lekker !
Charlene
6 mrt 2026 om 21:28
Koud, heel weinig vongole, 1 tomaatje en weinig smaak.
Evgenii
27 feb 2026 om 18:05
I _know_ the restaurant does an amazing pizza. However, the delivery person managed to make it so that all the toppings have slides off my pizza. Again.
Olivier
17 feb 2026 om 13:02
Altijd prima kwaliteit. Klein bezwaar: de portie spaghetti (EUR 16,00) is wel heel erg klein.
Vanina
28 dec 2025 om 21:20
Greta as always
Wouter
23 nov 2025 om 20:01
Uur gewacht, terwijl plek 5 min fietsen was. Het eten was koud en pasta was niet volledig gaar gekookt carbonara was met een schimmelkaas wat ikzelf er apart bij vind